ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

ΕΚΔΡΟΜΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΠΑΤΡΑ-ΝΑΥΠΛΙΟ

ΕΚΔΡΟΜΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ- ΜΑΪΟΣ 2022
Επιτέλους το όνειρο των παιδιών μας έγινε πραγματικότητα!!!! Στις 3 του Μάη 2022 μπήκαμε στο πλοίο της γραμμής με προορισμό τον Πειραιά. Το ταξίδι ήταν ωραιότατο .Φτάσαμε στο λιμάνι του Πειραιά και μπήκαμε στα λεωφορεία για το Ξυλόκαστρο, όπου ήπιαμε τον καφέ μας. Αυτό που απολαύσαμε ήταν οι υπέροχοι δρόμοι που συνδέουν την Αττική με την Πελοπόννησο, η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ...
Φτάσαμε στο Διακοπτό ( που είναι η γενέτειρα του Διονύση Παπαγιαννόπουλου) και επιβιβαστήκαμε στον οδοντωτό σιδηρόδρομο. Μία ώρα για να φτάσουμε στα Καλάβρυτα μέσα σε μία μαγική φύση , που ήταν στα καλύτερα της λόγω άνοιξης!!! Είναι μία πανέμορφη μικρή πόλη , μέσα στα έλατα... Ενδείκνυται ιδιαίτερα για χειμερινό τουρισμό . Επισκεφθήκαμε το μουσείο του Ολοκαυτώματος και το μνημείο του Ολοκαυτώματος. Τα λόγια είναι περιττά...Στο τέλος της πρώτης μέρας καταλήξαμε στην όμορφη Πάτρα και στο ξενοδοχείο μας.
Την επόμενη μέρα επισκεφθήκαμε το Οινοποιείο της Achaia Clauss , το οποίο οινοποιεί από το 1861. 'Ενας λευκός πιερότος μας περιέγραψε την ιστορία του... . Στη συνέχεια πήγαμε στην Αρχαία Ολυμπία, όπου η ξεναγός μας μετέφερε στους Ολυμπιακούς αγώνες της αρχαίας εποχής. Το μουσείο  φιλοξενεί τον Ερμή του Πραξιτέλη!!!!
Την Παρασκευή φύγαμε για Ναύπλιο και Παλαμήδι. Πολύ εντυπωσιακή η πρώτη  πρωτεύουσα του Ελληνικού κράτους και το κάστρο της!!!
 Φτάσαμε στο Σάββατο , πήραμε τις βαλίτσες μας και  τον δρόμο του γυρισμού . Ξεκινήσαμε  από Ναύπλιο για Αρχαία Επίδαυρο. Το αρχαίο θέατρο μάγεψε τα παιδιά μας. Μία στάση στο όμορφο Λουτράκι για μεσημεριανό και μία στάση στο ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ όπου τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν. Λιμάνι , πλοίο της επιστροφής και Κυριακή πρωί Σούδα και Χανιά.
Οι μαθητές μας ενθουσιάστηκαν !!! Πέρασαν υπέροχα!! Και εμείς μαζί τους!!! Ο στόχος της εκδρομής
επετεύχθη!!!! Εκπαιδευτικός και ψυχαγωγικός!!! Παιδιά μας να κάνετε πολλές και όμορφες εκδρομές στην ζωή σας !!!