ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

CLOCK FOR BLOG

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Ο ΤΟΤΟΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ


Ο Τοτός και ο Μπόμπος εξετάζονται από το δάσκαλο τους. Ο Μπόμπος βγαίνει από την αίθουσα και λέει στον Τοτό: 
- "Η πρώτη απάντηση είναι 1821, η δεύτερη Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και η τρίτη δεν ξέρουμε ερευνάται ακόμα." 
Μπαίνει στην αίθουσα ο Τοτός και τον ρωτά ο δάσκαλος: 
- "Πότε γεννήθηκες;" 
- "Το 1821!" 
- "Πως σε λένε;" 
- "Θεόδωρο Κολοκοτρώνη!" 
- "Μα καλά τι λες, τρελάθηκες;" 
- "Δεν ξέρουμε, ερευνάται ακόμα!"


MANA EINAI MONO MIA

Η δασκάλα έβαλε στα παιδιά να γράψουν μια έκθεση, που να τελειώνει με τη φράση¨Μάνα είναι μόνο μία.¨
Όλα τα παιδάκια έγραφαν η μαμά μου με αγαπάει, με φροντίζει και στο τέλος ¨Μάνα είναι μόνο μία¨
Ο Τοτός έγραψε: ¨μια μέρα ήρθε στο σπίτι μια φίλη της μαμάς μου .Η μαμά μου, τη ρώτησε τι θα πιεί και η φίλη της απάντησε μια κόκα κόλα .Τότε η μαμά μου ,μου είπε να φέρω δύο .Όταν πήγα στο ψυγείο είδα 
ότι υπήρχε μόνο μία κόκα κόλα και φώναξα :
¨Μάνα, είναι μόνο μία!¨

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Ο δάσκαλος: Κωστάκη, κλείνε μου το ρήμα τρέχω.
Και ο Κωστάκης: τρέχω, έτρεχα, σκόνταψα, έπεσα. Χτύπησα, έκλαψα, σηκώθηκα και έφυγα.

ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ

Στο μάθημα της Γεωγραφίας: 
- Τάκη, για δείξε μας στο χάρτη πού είναι η Αμερική. 
- Εδώ! 
- Μπράβο παιδί μου. 
- Τώρα εσύ Νατάσσα, για πες μας, ποιος ανακάλυψε την Αμερική; 
- Ο Τάκης!!

ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ...

Ρωτάει ο δάσκαλος τον Τοτό: 
- Η μητέρα σου αγοράζει ένα πουκάμισο προς 14.000 δρχ., μια φούστα προς 15.000 δρχ., ένα καπέλο προς 5.000 δρχ. και ένα ζευγάρι παπούτσια προς 5.300 δρχ. Πες μου τι κάνουν όλα αυτά; 
-Όλα αυτά κύριε κάνουν τον μπαμπά μου θηρίο!

ΒΡΕΦΙΚΗ...ΟΡΘΟΦΩΝΙΑ

Ο μπέμπης στο μεγαλύτερο αδερφό: 
- Αποστόλη, θα μου δώσεις τλία παγωτίνια; 
- Δεν σου δίνω τίποτα! 
- Γιατιιιιί; 
- Αν δεν πεις "τρία" αντί για "τλία" παγωτίνια δεν παίρνεις. 
- Καλά τότε. Δώσε μου πέντε!

ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Δάσκαλος: "Για πες μου Γιώργο, πόσο κάνει 8-8;" 
Γιώργος: "Δεν ξέρω κύριε." 
Δάσκαλος: "Για σκέψου λίγο. Αν έχω 8 κεράσια και φάω και τα 8 τι θα μου μείνουν;" 
Γιώργος: "Τα κουκούτσια κύριε!"

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ!

Ο Τοτός λέει στον καινούργιο μαθητή του σχολείου: 
- "Ο καινούργιος διευθυντής δεν σου δίνει στα νεύρα;" 
Και το καινούργιο παιδί λέει: 
- "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Ο γιος του!!!" 
Και ο Τοτός: 
- "Εσύ ξέρεις ποιος είμαι εγώ; 
- "Όχι." 
- "Πάλι καλά!!!"

ΤΟΤΟΣ: ΟΙ 12 ΜΑΘΗΤΕΣ

Η κυρία ρωτάει τον Τοτό: 
Τοτό, πόσοι είναι οι μαθητές του Χριστού; 
Ο Τοτός δεν ήξερε και ο Πέτρος του λέει για να τον βοηθήσει: 
Όσες είναι και οι ώρες του ρολογιού. 
Τότε ο Τοτός κοιτάει το ρολόι και λέει: 
Έντεκα παρά τέταρτο, κυρία!

Ο ΤΟΤΟΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΤΟΥ

Ο Τοτός περπατούσε στο δρόμο με τη γιαγιά του . Ξαφνικά βρίσκει ένα πεντακοσάρικο και λέει στη γιαγιά του : 
- Να το πάρω ; 
- Ό ,τι βρίσκουμε στο δρόμο δε το μαζεύουμε , του λέει η γιαγιά . 
Λίγο πιο κάτω βρίσκει ένα χιλιάρικο . 
- Να το πάρω ; 
- Ό, τι βρίσκουμε στο δρόμο δε το μαζεύουμε , του ξανά λέει η γιαγιά . 
Λίγο πιο κάτω η γιαγιά πέφτει και λέει στον εγγονό της : 
- Τοτό , σήκωσε με σε παρακαλώ . 
Κι ο Τοτός : 
- Ό ,τι βρίσκουμε στο δρόμο δεν το μαζεύουμε , γιαγιά.

ΔΥΟ ΑΤΑΚΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ

Κάποτε ήταν δύο πολύ άτακτα αδελφάκια . Η μαμά τους δεν τα άντεχε άλλο και αποφάσισε να τα πάει στον παπά της εκκλησίας να τους μιλήσει .
Ο παπάς πήρε το μικρότερο αδελφό , του πρόσφερε καρέκλα και του έκανε την πρώτη ερώτηση : " Πού είναι ο Θεός ; ".
Ο μικρός κοίταξε αριστερά , κοίταξε δεξιά , αλλά δεν έδωσε απάντηση .
" Πού είναι ο Θεός " τον ξαναρώτησε ο παπάς .
Ο μικρός ξανακοίταξε γύρω του αλλά δε μίλησε .
" Πού είναι ο Θεός σε ρωτάω ! " , είπε θυμωμένος ο παπάς .
Ο μικρός σηκώθηκε , βγήκε γρήγορα από την πόρτα , πήγε κοντά στον αδελφό του και του ψιθυρίζει στο αυτί : " Ασε μεγάλε ... υπάρχει πρόβλημα ... "
- " Τι πρόβλημα ; " , απαντά ο αδερφός ;
- " Να ... έχουν χάσει το Θεό και νομίζουν πως τον πήραμε εμείς ! 

ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ...ΣΚΟΝΗ

- Ναι, παιδί μου. 
- Μαμά, μαμά! Εσύ δε μου είπες ότι όποιος πεθαίνει μετά γίνεται σκόνη;        
 -Μαμά, φοβάμαι. 
- Γιατί παιδί μου; 
- Γιατί κάτω από το κρεβάτι μου υπάρχουν πάρα πολλοί πεθαμένοι...

Η ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Λίγο πριν τελειώσει το σχολείο όλη η τάξη έχει βγει φωτογραφία και η δασκάλα προσπαθεί να πείσει τα παιδάκια να αγοράσουν την ομαδική φωτογραφία: 
"Σκεφτείτε πόσο ωραίο θα είναι όταν θα έχετε μεγαλώσει και θα βλέπετε την φωτογραφία και θα λέτε: αυτή είναι η Ελένη, είναι γιατρός, αυτός είναι ο Μιχάλης είναι δικηγόρος..." 
""και αυτή είναι η δασκάλα, είναι νεκρή!", μια φωνή από το βάθος!

ΤΟ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ

Πηγαίνει ο Τοτός στο δάσκαλο και του λέει: 
- Κύριε, αν δε μου βάλετε καλό βαθμό θα πέσω στη θάλασσα να πνίγω! 
Και ο δάσκαλος απαντάει: 
- Δεν πειράζει παιδί μου, τα κούτσουρα επιπλέουν!

ΟΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣ

Ο Τοτός βλέπει ένα μεθυσμένο ξαπλωμένο στο πεζοδρόμιο και τον ρωτάει... 
- Γιατί πίνεις τόσο κρασί; 
- Για να πνίξω τις στενοχώριες μου. 
- Καλά,......κι αν ξέρουν κολύμπι;